RÖMER King II Cosmos Black
Kód: 19544CB
DOPRAVA ZDARMA
pro členy klubu

EXPRESNÍ DORUČENÍ
při objednání do 10 h.

KLUB ONDÁLEK

Prodejna

DÁRKOVÉ POUKAZY
Detailní popis produktu
Autosedačka King II pro děti od 9 do 18 kg
- 5bodové bezpečnostní pásy
- centrální nastavení popruhů umožňuje přizpůsobit upoutání podle velikosti Vašeho dítěte
- optimální ochrana v případě bočního nárazu
- splňuje bezpečnostní normu ECE R44/04
- v roce 2014 uspěla v přísném testu Rollover, který byl zaměřen na převrácení
- dopředu odklápěcí sezení poskytuje lepší přístup pro snadnou instalaci bezpečnostního pásu
Technické parametry
- hmotnost: 10,3 kg
- rozměry: 67 x 45 x 54 cm (výška x šířka x hloubka)
- barva: černá
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Autosedačky 9-18 kg |
|---|---|
| EAN: | 4000984135565 |
| Pohlaví: | U |
| ? Barva: | černá |
| Značka: | RÖMER |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Römer je německá firma, která byla založena již v 70. letech 19. století, kdy se zaměřovala na výrobu bezpečnostních přileb. V 70. letech 20. století se začala věnovat oblasti dětské bezpečnosti. Od té doby se tato společnost stala zavedenou značkou pro rodiče v Německu. V roce 1978 se firma sloučila se zavedeným britských výrobcem Britax a vznikla tak společnost Britax Römer. V roce 1997 přichází tato společnost, ve spolupráci s Volkswagen VW, s kotvícím systémem Römer-ISOFIX, který se stal mezinárodním instalačním standardem pro dětské autosedačky ve vozidlech. Společnost je držitelem více než 30 patentů a její výrobky jsou v testech opakovaně hodnoceny jako „vynikající“. Navíc má na evropském trhu vůdčí postavení v autosedačkách upevňovaných proti směru jízdy. Britax Römer je také jedním z mála výrobců na trhu, který splňuje přísné požadavky automobilového průmyslu odpovídající mezinárodní technické normě ISO TS 16949. Neustálý výzkum a vývoj této společnosti poskytuje rodičům praktické řešení pro každodenní situace a dětem bezpečnost a pohodlí při cestování. Tím si firma zajišťuje udržení pozice značky nejvyšší kvality a tvůrce nových trendů v technologiích.
